  • Data: 2007-10-21 19:09:39
    Temat: Re: oklejenie drzwi
    Od: "jarek" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "jarek" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:ffg7tl$ng7$1@news.mm.pl...

    > Użytkownik "PlaMa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > hahaha - wspanialy pomysl ;-)

    tylko - musze to nagrac - w sensie przyznanie sie , oczywiscie jezeli
    uszlysze formulke o tym ze "ze wzgledu na dobro moje jako klienta rozmowa
    bedzie nagrywana - zapytam po polaczeniu czy w zwiazku z tym moge ja rowniez
    nagrywac - jezeli uslysze ze tak - wlaczam nagrywanie i ... - w zwiazku z
    naklejonym na dzrzwi ... " ;-)