  • Data: 2007-10-21 20:22:51
    Temat: Re: oklejenie drzwi
    Od: "jarek" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:v9msu4-cbo.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Taką, drogi potomku Berii, że w państwie prawa to winę należy udowodnić,
    > a nie niewinność.
    panie Andrzeju cenie pana wiele postow ktore czytam na tym forum ale pan
    rowniez nie przeczytal mojego postu ze zrozumieniem napisałem wyraznie
    "CHYBA" bo nie wiedzialem tego ze tak jest na pewno - i skad od razu
    przypuszczenie ze jestem potomkiem imc pana Berii ?? eh... - skad tyle
    wrogosci ?? - czyzby pan byl jakos skoligacony z milosciwie nam panujacymi
    ??mógłbym ja zapytac - idac panskim przykladem...