  • Data: 2007-10-21 20:25:41
    Temat: Re: oklejenie drzwi
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "PlaMa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:ffg7s4$rpg$1@inews.gazeta.pl...

    > Zawsze można zrobić tak: Nagrywasz rozmowę pod numerem z ulotki i pytasz
    > się "Dzień dobry, widziałem Państwa reklamę na pewnej nalepce na
    > drzwiach, czy dobrze się dodzwoniłem?" Jeśli powie tak to chyba coś już
    > znaczy?

    Cienkie. Facet powie, że rozwieszali ulotki w wielu miejscach. O tych
    akurat nie wiedzieli albo myślał, że ktoś dał zgodę na to i były legalne.
    Nawet kłamać nie będzie musiał. Bo plakatowaniem raczej zajmują się
    terenowi przedstawiciele, a nie centrala.

    Jedyny praktyczny sposób, to złapanie sprawcy na gorącym uczynku.