eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"nowa rekojma" czyli Odpowiedzialnosc sprzedawcy za niezgodnosc z umowa › Re: "nowa rekojma" czyli Odpowiedzialnosc sprzedawcy za niezgodnosc z umowa
  • Data: 2003-03-30 00:16:59
    Temat: Re: "nowa rekojma" czyli Odpowiedzialnosc sprzedawcy za niezgodnosc z umowa
    Od: "Domino" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > > a co jesli produkt sie zepsuje po paru mies. - czy sprzedawca ma
    obowiazek,
    > > jesli zazadam zwrotu gotowki spelnic moje zadanie a jesli nie to co moze
    w
    > > zamian.
    > To zależy po ilu.. Po 6 mies. prawdopodobnie będziesz musiał udowodnić,
    > że już w momencie sprzedaży była 'niezgodność z umową' Życzę powodzenia :(
    > Pieniędzy też tak szybko nie dostaniesz, najpierw naprawa lub wymiana, a
    > dopiero gdy są niemozliwe, nie zostaną dokonane w odpowiednim czasie
    > itd. ewentualny zwrot pieniędzy
    a jesli juz byl wymieniony na inny o podobnych wlasciwosciach, ktory okazal
    sie nieudanym modelem znacznie gorszym od zakupionego przeze mnie to moge
    zadac zwrotu czy dalej nie moge? :)

    > i czy moge kupujac w sklepie towar w ciagu 10 dni bez podania
    > > przyczyny go oddac w zamian za wplacona sume?
    > nie
    tak przypuszczalem, wiec to dotyczy wylacznie towarow zakupywanych na
    odleglosc


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1