    From: "Arapaho" <a...@p...usunto.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: niezaplacona faktura
    Date: Sat, 18 Nov 2006 22:24:34 +0100

    > Nadal, z tego co piszesz, rozumiem, że uważasz, że każdą głupotę
    > można usprawiedliwić określając ją: "osobiście traktowanym czymś".
    >
    > Przykład: "osobiście uważam, że żeka piszę się, przez 'ż'".

    A mi się wydaje, że źle rozumiesz. To Ty wmawiasz tutaj głupotę (czytaj:
    słowa, których ktoś nie wypowiedział). Człowieku, czy Ty się nudzisz, nie
    masz nic lepszego do robienia, tylko czepiasz się każdego, napisanego tutaj
    w domyśle słowa?????
    Co ma piernik do wiatraka???? Co ma Twoja "żeka" do tematu wątku???
    Czy wybór jednej, z możliwych opcji nazywasz "głupotą"???? Przecież nie
    twierdzę, że ten co nie zapłacił za fakturę jest ..... mordercą.... To
    faktycznie byłoby głupotą.

    Jeśli ktoś nie płaci za fakturę, to albo miał taki zamiar od samego
    początku i wtedy jest to wyłudzenie, albo taki zamysł powstał po
    zaciągnięciu zobowiązania i wtedy podpada to pod przywłaszczenie.

    Są w tym wypadku dwie opcje. Ja osobiście traktuje to jako wyłudzenie, gdyż
    trudno udowodnić taki "zamiar" delikwentowi, a tłumaczyć może się na
    wszelkie sposoby. Mam więc chyba prawo, do tak "osobiście" traktowania
    sprawy. Tym bardziej, że każdy, unikający w jakikolwiek sposób płacenia za
    wcześniej zaciągnięte zobowiązania, nie zasługuje na aprobatę, bez względu
    jak zakwalifikujemy jego czyn.

    P.S. Tak, jestem windykatorem......

    Pozdrawiam,
    Arapaho