    From: "Pawel" <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: nieautoryzowany dostep do bazy danych
    Date: Sun, 16 Jan 2005 16:36:53 +0100
    Sender: k...@o...pl@9.grs-3.g1.pl

    > wyraznym
    >
    > wlascicielem danych jest firma do ktorej serwer nalezy. Jezeli sie na to
    > zgadzaja
    > niech Ci to na pismie dadza bo mozesz miec niespodzianke kiedy staniesz
    > sie im niepotrzebny.

    Widze, ze sytuacje opisalem nie do konca jasno, przyznaje bez bicia. Nie
    chodzi o zadna witryne WWW. Serwer stoi w Firmie, program SuperFra
    uruchamiany jest na koncowkach sieci lokalnej LAN i przez nia laczy sie z
    serwerem, calosc nie ma wyjscia na swiat (co akurat nie ma znaczenia w tym
    przpadku). Firma zamawia u mnie program, ktory na tych danych,
    wyprodukowanych przez SuperFra, wykonuje dodatkowe analizy, ktorych
    standardowo SuperFra nie umozliwia.

    PK