  • Data: 2008-10-02 12:34:23
    Temat: Re: 'nawo3ywanie' do bojkotu wyborow
    Od: Olgierd <n...@r...org> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 02 Oct 2008 14:21:33 +0200, Johnson napisał(a):

    > Ale kogo to obchodzi - liczy się podział mandatów , a ten nie jest inny.
    > Rzeczywiście miałoby to tylko znaczenie przy tej wartości granicznej,
    > ale umówmy się że polska to nie usa i takie rzeczy by wszystko zależało
    > od małej ilości głosów się nie zdarzają.

    Przy granicznych wartościach -- pewnie trudno sobie wyobrazić, aby ważył
    1 głos (nie pamiętam już której to partii kilkanaście lat temu zbrakło
    jakichś 0,02% aby przekroczyć próg...) -- różnica jest pomijalna, ale...
    no właśnie, ale wszystko napisałem w nawiasie, jako dygresję ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl