  • Data: 2022-12-05 00:57:15
    Temat: Re: naukowe podstawy rasizmu;)
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2022-12-04, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Przecież już tak jest - spójrz na mnie - przeciętny człowiek, bez
    > większych uprzedzeń a:
    >
    > - podyskutowałem z mario, LFC i brunem i zostałem antysemita,
    > - szczepie się i pogadałem z kwiatkiem o kolegami i zostlem antyszczepem,
    > - Na militariach tłumaczyłem któremuś że to nieprawda, że rki kopały w
    > czerownym lesie i teraz umierają na chorobę popromienną to zostałem onucą,
    > - teraz jestem na dobrej drodze, żeby zostać rasitą;)

    Bo tu są Internety. Ty tez nie potrafisz dyskutować z Robertem, żeby mu
    nie przysrać od kulsonów i innych, gdy w sytuacji gdybyś nie wiedział,
    że jest policjantem, to byś prowadził dyskusję zupełnie inaczej, tak jak
    to robisz z innymi osobami. W Internetach jest potrzeba przysrywania i
    większość ją ma.

    > Z tym że z tym antysemitą to nie do końca żart i jak wcześniej do żydów
    > nic nie miałem, tak teraz uważam ich per grupę jako rasistów i de facto
    > nie różniących się aż tak bardzo w poglądach od ich byłego arcywroga.

    Jak dla mnie, wynika z tego że jesteś antyrasistą semitów a nie
    antysemitą :) To jest takie dość powszechne przekonanie, że jak się w
    pewnej grupie kulturowej coś komus nie podoba, a dodatkowo grupa
    kulturowa zachodzi istotnie na rasowa, to się od razu uważa kogoś za
    rasistę. MZ nie ma to z rasizmem za duzo wspólnego.

    --
    Marcin