eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo[media] Sztrasburg skazuje Polskę za "policyjne pozbawienie życia" [Spała 2002] › Re: [media] Sztrasburg skazuje Polskę za "policyjne pozbawienie życia" [Spała 2002]
    From: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: [media] Sztrasburg skazuje Polskę za "policyjne pozbawienie życia"
    [Spała 2002]
    Date: Thu, 25 Feb 2010 08:40:46 +0100

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> pisze:

    > Pomyłki zawsze będą się zdarzać, a skasować zawodowo człowieka, którego
    > wyszkolenie pochłonęło spore środki...

    Czyli ty wolisz obecną (oczywiście) "spuściznę po 'złym' MO" pokazywaną
    radośnie w takich przypadkach przez milicję, prokuraturę i sądy w Polsce
    że policjant i Policja to święte krowy nawet gdy "*pozbawią życia*"?

    > Znowu posłużę się heinleinem - pamiętacie, jakie ponosili skutki za
    > zaniedbania i śmiertelne błędy?

    Moja zasada jest prosta: jakieś błędy można wybaczyć z w miarę czystym
    sumieniem *dopiero wtedy* gdy nie wszystkie "błędy" pozostają bezkarne.

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@o...eu : A...@g...com
    Chorobą wiedzy jest zapomnienie.