  • Data: 2006-12-01 15:03:57
    Temat: Re: mandat za parkowanie na postoju taksowek?
    Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    szerszen wrote:

    > Użytkownik <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > logika

    No to mamy jakieś różne logiki. Mi logika podpowiada, że jak są jakieś znaki
    oznaczające obszar na którym nie wolno mi stawać, to obszar ten rozpoczyna
    się wraz ze znakiem oznaczającym jego początek, a kończy wraz ze znakiem
    oznaczającym jego koniec.

    Logika też nakazuje myśleć, że znaki te są przeznaczone jednak dla kierowców
    (taksówek: żeby wiedzieli gdzie mogą stawać, nietaksówek: żeby wiedzieli
    gdzie nie mogą stawać), a klient taksówki przecież widzi w którą stronę
    jest ustawiona kolejka taksówek, i wie która taksówka jest w kolejce i bez
    znaków.

    p. m.