  • Data: 2006-12-02 08:09:07
    Temat: Re: mandat za parkowanie na postoju taksowek?
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <m...@g...com> napisał w wiadomości
    news:ekpkos$9b0$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > No ty chyba masz taksówkarzy za idiotów.

    a czy ty masz kierowcow za idiotow, ze sugerujesz ze jednego znaku nie
    potrafia sie nauczyc i odrozniac za ktorym znakiem dotyczacym postoju
    taksowek nie moga stawac i po ktorym juz moga?

    sugeruje ci tylko ze te znaki sa logicznie ustawione dla tych, dla ktorych
    sa stworzone, czyli dla taksowkarzy, a ty zwykly kierowca musisz tylko
    zapamietac jak wygladaja i co dla ciebie oznaczaja

    > Przecież znaki początek/koniec postoju taksówek oznaczają odcinek na
    > którym
    > jest ten postój, a w jakiej formie taksówkarze się tam ustawiają, czy w
    > kolejkę z czołem przy jednym czy drugim znaku, czy w kółko graniaste, to
    > już jest ich wybór i przyjęty zwyczaj.

    nie, to nie jest ich wybor i przyjety zwyczaj, to wynika z kierunku jazdy i
    logiki, znaki te rowniezsa informacja dla pieszych ktozy z tych taksowek
    beda korzystac, ty zwykly kierowca musisz te znaki tylko zapamietac i
    wiedziec co oznaczaja, wszystko w temacie

    tego zestawu pewnie tez nie rozumiesz? http://tinyurl.com/yzwwy4