  • Data: 2006-12-02 16:08:53
    Temat: Re: mandat za parkowanie na postoju taksowek?
    Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    szerszen wrote:

    > Użytkownik <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > a czy ty masz kierowcow za idiotow, ze sugerujesz ze jednego znaku nie
    > potrafia sie nauczyc i odrozniac za ktorym znakiem dotyczacym postoju
    > taksowek nie moga stawac i po ktorym juz moga?
    >
    > sugeruje ci tylko ze te znaki sa logicznie ustawione dla tych, dla ktorych
    > sa stworzone, czyli dla taksowkarzy, a ty zwykly kierowca musisz tylko
    > zapamietac jak wygladaja i co dla ciebie oznaczaja

    No tutaj przyznam rację, kierowca się przyzwyczai że znak "koniec postoju
    taksówek" oznacza początek postoju taksówek, i tak go będzie traktował.

    Tylko nurtuje mnie taka wątpliwość, jaki przepis mu nakazuje takie właśnie
    wyjątkowe traktowanie tych znaków?.

    > nie, to nie jest ich wybor i przyjety zwyczaj, to wynika z kierunku jazdy
    > i logiki,

    Tzn co, kierunek jazdy nakazuje stawiać znaki odwrotnie?.

    > znaki te rowniezsa informacja dla pieszych ktozy z tych taksowek
    > beda korzystac,

    Czy jak podchodzisz do postoju taksówek, to patrzysz gdzie jest
    znak "początek postoju taksówek" czy gdzie jest czoło kolejki?

    [...]
    > tego zestawu pewnie tez nie rozumiesz? http://tinyurl.com/yzwwy4

    Przyznam się że nie :).

    p. m.