  • Data: 2006-12-01 16:22:10
    Temat: Re: mandat za parkowanie na postoju taksowek?
    Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    szerszen wrote:

    > Użytkownik <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > no wlasnie, no to postaw sie teraz w roli kierowcy taksowki i podjedz na
    > postoj, podjedzadzasz do znaku oznaczajacego poczatek postoju i sie
    > zatrzymujesz, za toba ustawiaja sie nastepni, ostatni jak podjezdza widzi
    > znak koniec postoju i brak miejsca dla siebie, jedzie dalej

    No ty chyba masz taksówkarzy za idiotów. Suegerujesz że jakby mieli znak
    początek postoju na jego początku (i końcu kolejki), a na końcu postoju (i
    początku kolejki) znak końca postoju, to by nie wiedzieli jak obsłużyć taki
    postój?. Staliby do tyłu?.

    Czy jak widzisz znak parking/koniec parkingu, to stajesz koniecznie przy
    znaku parking?.

    Przecież znaki początek/koniec postoju taksówek oznaczają odcinek na którym
    jest ten postój, a w jakiej formie taksówkarze się tam ustawiają, czy w
    kolejkę z czołem przy jednym czy drugim znaku, czy w kółko graniaste, to
    już jest ich wybór i przyjęty zwyczaj.

    > juz rozumiesz dlaczego znaki sa tak ustawione i widzisz logike?

    No nie rozumiem, i nie widzę w tym logiki. A tym bardziej nie widzę logiki w
    tym że nie mogę stanąć za znakiem końca postoju taksówek, bo akurat on od
    tego znaku się zaczyna. No zabij mnie, ale to jest nie do zrozumienia :)

    p. m.