    From: "yapann" <y...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: lotnisko - przewożenie płynów
    Date: Mon, 10 Nov 2008 18:10:22 +0100

    Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net> napisał w wiadomości
    news:93jku5-35k.ln1@ziutka.router...

    > Nie masz MZ żadnej gwarancji. Nawet bez szukania po przepisach mogę w
    > ciemno zawyrokować, ze z pewnoscią zawierają one rózne ogólne stwierdzenia
    > w stylu "gdy zachodzi wysokie prawdopodobieńswtwo, że to czy tamto moze
    jest zapis tylko nie wiem jaki to zapis (jaka ustawa, wyczytałam jedynie że
    UE..)
    Natomast jeśli na samymlotnisku pisze 'możesz wniesćdo 100ml cieczy' - a nie
    mogę - to chyba daje do zastanowienia.

    > Ochrona może ci cofnąć wszystko na co ma ochotę łącznie z tobą w całości.
    też tak przypuszczam

    > warto mieć jakieś papiery, że takowe lekarstwo
    > jest niezbędne.
    mogę mieć papier, sęk w tym że to lekarstwo nie istnieje fabrycznie :-)

    > W twoim interesie jest aby zadbać o jaknajwiększą
    > wiarygodność tego, że zawartość jest taka jak napisane. Fabryczne
    > opakowania może zdecydowanie pomóc.

    > Oni też nie mają być ochoty na pierwszych stronach
    > gazet i wylecić z roboty.
    żartujesz - zawsze powowłają się na aspekty bezpieczeństwa i pieczołowite
    wykonywanie swoich obowiązków - nie podskoczysz sam możesz wylecieć, i to
    bez samolotu :) Chciałabym nie mieć racji.