  • Data: 2003-09-10 07:09:55
    Temat: Re: kto zadba po mojej śmierci?
    Od: "Cyberfosfor" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    hej
    moze faktycznie przyklad ktory przytoczyles jest troche brutalny, ale
    niestety takie sytuacje moga sie zdarzyc kazdemu, nie tylko w takiej rpacy
    jak Twoja. Ryzyka po prostu nie mozna wyeliminowac. Sam bylem niedawno w
    podobnej sytuacji - ktos bardzo niespodziewanie odszedl i zostawil rodzine
    sama, bez kasy, bez wielu nawet informacji (gdzie jakie dokumenty,
    ubezpieczenia itp.) I to wcale nie wypadek samochodowy, tylko choroba ktora
    nagle dala znac o sobie - kilka godzin i po czlowieku.
    Dlatego rozumiem co masz na mysli, ale nie wiem jak Ci pomoc, wszystko dzis
    kosztuje, a nie daje pewnosci (ubezpieczenia itp.). Jednak nasunales mi
    pewna mysl. Jesli masz przyjaciela, dobrago kumpla, o podobnym statusie
    materialnym do Twojego, mozesz sie z nim dogadac na zasadzie wspolnej
    ewentualnej "korzysci" (odpukac). Nie zaryzykujesz wiele udostepniajac
    troche kasy czy dajac mu jakas karte platnicza czy czek na dana kwote, na
    pokrycie ewentulanych kosztow dochodzenia praw Twojej rodziny, dajesz mu
    upowaznienia odpowiednio sformulowane. On tobie rewanzuje sie tym samym no i
    powinno byc okey, jesli mu ufasz.
    Tak sobie tylko teoretyzuje, chetnie poslucham cudzych opinii, a moze ktos
    byl w podobnej sytuacji...
    pzw
    Cyber