    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kto płaci za liczniki?
    Date: Tue, 5 Dec 2006 22:07:03 +0100

    news:718e.00000143.4575d9d6@newsgate.onet.pl...
    > dla mnie normalne bardziej jest to, że dostawca danego medium mierzy ile i za
    > ile dostarczył...

    Ale ów dostarcza to mierzy hurtem na węźle ciepłowniczym. Opomiarowanie
    kaloryferów nei służy do zmierzenia ilości dostarczonego ciepła (bo to nie
    urządzenia pomiarowe) ale do bardzioej sprawiedliwego podzielenia kosztów
    pomiędzy współkorzystajacych. Przy czym mam pewne wątpliwości, czy skórka warta
    wyprawy.

    > gdyby miał płacić właściciel ,a ja bym wynajmował lub dzierżawił to chyba
    > miałoby znaczenie...
    > proszę o podpowiedź gdzie szukać podstaw prawnych regulujących taki lub
    > podobne
    > sprawy.

    W Statucie Spółdzielni.