  • Data: 2021-04-30 18:14:54
    Temat: Re: ksiądz tymoteusz [Świat według GW]
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie są obiektywni w prezentowaniu materiałów. Manipulują tytułami, nawet
    > zdjęciami aby uzyskac okreslony efekt.

    Nie muszą być obiektywni. Jeśli nie fabrykują faktów i ich nie
    przeinaczają to nie widzę problemów - niech wyborcza patrzy na rękę
    pisiorom. Opozycji teżna ręcę patrzą inni. W tym ci co powinni być
    obiektywni.

    > Prawdę mówiać czasem mi się
    > rzygac chce jak to widzę bo poglądowo z nimi sympatyzuję.

    Jakiś przykład dla ustalenia uwagi?

    > O formę chodzi, nie o treść. Chwytliwe tytuły, podpowiadanie
    > czytelnikom co mają myśleć itp.

    No dobra - przykłady?

    Mistrzem w takich praktykach to jest korwin ale ja uwielbiam go czytać.
    Nie dlatego żebym się zgadzał czy pochwalał jego demagogię.

    --
    Shrek