  • Data: 2021-04-29 21:25:36
    Temat: Re: ksiądz tymoteusz [Świat według GW]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Shrek <...@w...pl> pisze:

    > No dobra - to wytłumacz co to się odwaliło?

    Na podstawie wersji "GW wykastrowanej"? GW Sodoma i GW Gomora.

    GW przeważnie *trochę* racji ma, a ja jestem gotów poczekać parę dni
    (tydzień) na niezależnie sprawdzone wersje z innych źródeł jak jest w
    tym coś więcej niż troszkę racji. Ja "wielkich afer" "Dziecko Leppera" i
    "Czy można zgwałcić (Brukselską) prostytutkę" nie zapomniałem.

    Dla mnie w tej sprawie GW jest "zainteresowaną stroną" i się nie rwę
    domniemywać na podstawie tylko GW wersji (wersji tylko jednej strony).

    --
    A. Filip