  • Data: 2007-02-22 18:51:23
    Temat: Re: kradziez tablicy rejestracyjnej i co dalej
    Od: Robert Latała <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Nie jestem prawnikiem ale postaram sie opisac jak to bylo w moim
    przypadku.

    Skradziono mi przednia tablice rejestracyjna.
    Zglosilem ten fakt na policji w miejscu zamieszkania oraz (po otrzymaniu
    stosownego zaswiadczenia) udalem sie do wydzialu komunikacji i wyrobilem
    nowy dowod rejestracyjny z zupelnie nowym numerem (mimo, ze moglem
    zachowac stary).
    Zarowno policjant na komendzie jak i pani w wydziale komunikacji
    sugerowaly takie rozwiazanie.

    Robert Latala, MD
    mailto:er2002@##WYKASUJ##poczta.onet.pl
    502 43 46 44 #gg145720