  • Data: 2007-09-07 20:40:50
    Temat: Re: kradzież sygnału telewizji kablowej [OT]
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 07-09-2007 o 09:56:16 Robert J. <r...@w...pl> napisał(a):

    > Nie wierz reklamom na Allegro ;-). Nie mniej jak 3,4 dB. Ale nie ma
    > szansy ?eby przez rozga??zienie sygna?u "uciek?o" nagle 75 kana?ów.
    > Najwy?ej b?d? leciutko szumia?y, ale nie znikn?.

    Sprawa juz "niebyla" jest ale bylo to u mnie tak:
    Kabel ciagnal sie od skrzynki poza mieszkaniem do mieszkania. Rozdzielalo
    sie to na dwa sygnaly, jeden do telewizora drugi dalej. Ten drugi
    rozdzielal sie na dwa - jeden do drugiego telewizora, drugi dalej2. Dalej2
    dzielil sie, poczatkowo, na modem kablowki i pecetowy tuner tv. Ten
    ostatni kabel byl zrobiony prowizorycznie - cienki, slabo ekranowany, efy
    dosc marne i kiepsko nakrecone na kabel. Z poczatku myslalem, ze to
    troszke wina tunera. Tuner zostal zastapiony przez magnetowid... i nie
    dalo to absolutnie zadnego efektu.

    Teraz jest wymieniona cala kablowa infrastruktura i smiga :)

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.