  • Data: 2006-04-15 16:09:46
    Temat: Re: koszty badania do pracy przed podpisaniem umowy???
    Od: "astoja" <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Nixe" wystukal:
    > Co nijak nie oznacza, że jest to zgodne z prawem.

    Tak ale zatrudnienie pracownika ktory ma wszelkie badania wydane np. rok
    temu nadal wazne - nie jest niezgodne z prawem.
    Ludzie skladaja cv maja tam napisane:
    mam takie a takie kwalifikacje...
    mam zaswiad. od lekarza med. pracy nadal wazne (za ktore zaplacil inny
    pracodawca)
    mam to i tamto...

    Tomasz Kaczonowski napisał:
    >Nigdy z czyms takim sie osobiscie nie spotkalem, bo >takich pracodawcow
    >omijam szerokim lukiem...

    Niedlugo pracodawcy zaplaca za cala edukacje pracownika, od przedszkola
    zaczynajac.
    Punkt widzenia zalezy od punktu siedzenia, polecam jako dobra rozrywke
    zatrudnic sobie kilku pracownikow i rygorystycznie stosowac przepisy prawa.