    From: Jacek Kalinski <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: konieczność osobistego odbioru dyplomu ( st. podypl.)
    Date: Tue, 29 Jun 2010 09:53:01 +0000 (UTC)

    W artykule <i0cf8c$orl$1@news.onet.pl>, Michał napisał(a):

    > skończyłem studia podyplomowe, dyplomy łaskawie były do odbioru po kilku
    > miesiącach od skończenia zajęć. Pokój, gdzie można odebrać dyplomy jest
    > otwarty tylko w tygodniu i w godzinach takich, że zeby doijechać na uczelnię
    > musiałbym brać urlop. Jak ugryźć temat i ew. przekonać kogoś zeby wysłali
    > dyplom np. za zwrotnym potwierdzeniem odbioru itp?

    Nie powiem Ci jak to wygląda od strony prawnej (bo tej nie znam),
    ale jak ja kiedyś odbierałem dyplom to musiałem osobiście podpisać
    się nie tylko na protokole odbioru, ale również w dyplomie i na wszystkich
    odpisach. I to był obowiązek - bez tego kobita nie chciała mi go wydać.

    Dlatego wydaje mi się, że inaczej tego nie ugryziesz.

    Jacek