  • Data: 2013-03-19 11:27:26
    Temat: Re: komornik i nie moje konto
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-03-19 11:09, Mr. Misio pisze:

    > WLASCICIEL musi UDOWADNIAC, ze jest
    > WLASCICIELEM.

    Tak to jest, wynika to z art. 6 kc.

    > Dlatego uwazam, ze zmuszanie wlasciciela do udowadniania ze jest
    > wlascicielem jest zbyteczne, a jesli ktos tego wymaga - to powinien za
    > swoje wymagania placic.

    Póki co ciężar dowodu spoczywa na tym, kto chce coś udowodnić.

    > PRzez gapiostwo, to moge z wlasnej winy zgibuc kluczyki, portfel. Moge
    > poszukac i znalezc. Ale jak mi ktos kluczyki zabierze (a nie ja zgubie)
    > i kaze udowadniac, ze to co zabral jest moje - to ma wymagania, zebym
    > cos robil, zeby odsyzkac moja wlasnosc, ktorej nie stracilem.

    No i dobrze. Czasem policja urządza wystawy skradzionych fantów, nie
    oczekujesz chyba, że możesz sobie tam pójść i pozabierać co chcesz, "bo
    to twoje"?

    > ROTFL.
    >
    > A moze tak - skoro wlasciciel serwisu moze sie ubezpieczyc, na wypadek
    > jak cos spierdoli to mzoe niech sie komornik ubezpieczy od zdarzen
    > losowych, jak cos pojdzi enie tak.
    >
    > Czmu tak bronicie tych komornikow przed ubezpieczeniami od przypadkow -
    > jakze rzadkich - ze cos pojdzie nie tak.

    Ale skorzystanie z ubezpieczenia wymaga aktywności poszkodowanego, a ty
    byś chciał, aby się samo...

    Dlatego napisałem, co dla ciebie było niezrozumiałe - posiadanie rzeczy
    jest dla ludzi mądrych. Im więcej się posiada, tym więcej trzeba
    pamiętać. Nie mówiąc już o posiadaczach nieruchomości. I to w obowiązku
    właściciela, a nie kogoś innego, jest dbać o interes swojego posiadania.

    --
    Liwiusz