  • Data: 2013-03-19 12:26:41
    Temat: Re: komornik i nie moje konto
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Liwiusz napisał:

    > To już zupełnie nie rozumiem bicia piany. Wynajmujesz do tego celu
    > adwokata lub radcę prawnego i dostajesz zwrot odpowiednich kosztów
    > zastępstwa.

    Ale nie za moj zmarnowany czas.

    Chodzi glownie o moj czas. O to, ze musze o zmarnowac na taka czy inna
    akcje, ktora wnosi tylko tyle, ze przed kims musze udowadniac, ze nie
    jestem wielbladem.

    > Przysługuje. Tyle że w praktyce głupi szybko przestaje być właścicielem.
    > Bo głupi.

    No i zgodnie z prawem mozna to wykorzystac.

    Zachowanie zgodne z prawidlami grup przestepczych. Naciac naiwniaka ;)

    > Tak właśnie jest. Nie wykazując akcji, nikt nie będzie wiedział, że to
    > twój laptop. A dokładniej: nie będzie na ten fakt wiarygodnych dowodów.

    Wykazujac zas akcje i dowodzac, ze moj laptop to moj laptop - prosze o
    zwrot poniesionych kosztow:

    godzina mojej pracy, 200 zł, koperta, 50 gr, znaczek (nie wiem ile, 3
    złote), kartka, 10 gorszy.

    czyli odszkodowanie za zajecie mojego laptopa.

    Bo dlaczego nie? To ja prowadze "spraw dowodowa". A za prace nalezy sie
    wynagrodzenie. I wynagrodzeniem nie ejst otrzymanie z powrotem mojej rzeczy.