  • Data: 2013-03-19 09:01:14
    Temat: Re: komornik i nie moje konto
    Od: Daniel Pyra <d...@s...be.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.03.2013 06:27, Tomasz Myrdin pisze:
    > To wyglada nieco inaczej.
    > Dluznik zajmuje sie serwisem i sprzedaza laptopow. Przychodzi komornik i pyta ktore
    laptopy naleza do dluznika (ani jeden panie komorniku, wszystko to serwis, zaden nie
    jest na sprzedaz a te ceny przy nich to jeszcze stare z innych laptopow ktore juz
    sprzedalem). Komornik prosi wiec o jakies dokumenty potwierdzajace twierdzenie
    dluznika (np podpisane przez wlasciciela zlecenie dokonania naprawy) - oczywiscie ani
    jednego dluznik nie ma.
    > W takiej sytuacji, nie mogac ustalic co jest czyje, zgodnie z przepisami komornik
    zajmuje wszystkie 200 laptopow i informuje o tym osoby ktore dluznik wskazal jako
    wlascicieli.
    > Rozumiem ze na miejscu komornika oczywiscie dalbys wiare dluznikowi.

    Ale dlaczego problem wierzyciela i komornika komornik może przerzucać na
    przypadkowe osoby? Inaczej, dlaczego ich prawa mają większą "wartość"
    niż przypadkowych osób? No coś chyba nie tak z priorytetami i równością
    wobec prawa...

    > Mam propozycje, zostan komornikiem a ja bede Cie polecal wszystkim znajomym, w
    krotkim czasie pozbedziesz sie calego majatku a i dla spoleczenstwa to bedzie radocha
    ze wreszcie ktos dokopal komornikowi.

    Dziękuję, nie skorzystam.

    Pozdr.!
    (D)