  • Data: 2005-11-15 21:31:41
    Temat: Re: [kominiarka] Zakaz noszenia ??
    Od: "Tiger" <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    *cut*
    > Pod pojeciem zero tolerancji mialem na mysli starania policji majace na
    > celu zlikwidowanie podstaw do mojego myslenia ze kominiarka to gadzet
    > zlodzieja bandyty. A dla Ciebie to chyba zamach na wolnosc :>
    *cut*

    Andrzejowi chyba chodzilo o to, ze jakby noszenie kominiarek bylo zakazane,
    to bandyci zaczeliby zakladac ponczochy, ktorych noszenia nie mozna
    zabronic. To znowuz powodowaloby, ze nasi dzielni stroze prawa dostawaliby
    czkawki ze smiechu i nie byliby w stanie gonic sprawcow. Poza tym, trzeba
    pamietac o koniecznosci posiadania nakazu prokuratorskiego dla wykonania
    kontroli osobistej np. osoby na wozku inwalidzkim, co w efekcie daje
    niemoznosc przeprowadzenia kontroli potencjalnego zamaskowanego bandyty na
    wozku inwalidzkim, w okolicy miejsca, gdzie okradziono bank.

    Z podwazaniem,

    Tiger