  • Data: 2005-11-16 11:10:45
    Temat: Re: [kominiarka] Zakaz noszenia ??
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W NY jakos sie dalo zastosowac metode zera tolerancji i w duzej mierze
    > nawet sikanie po scianach zniklo nie mowiac o przestepstwach pospolitych
    > czy innych wiekszego kalibru...
    > Od czegos trzeba zaczac, a zmiana sposobu patrzenia na prewencje (ktora u
    > nas kojazy sie z szpiclostwem i donosicielstwem) naprawde moze spowodowac
    > poprawe sytuacji.

    w NY City polijca nie paluje nastolatkow gdy CI sie pytaja czy ich nie
    podrzuca do miasta.
    Przykro mi bardzo ale przy takich naduzyciach nie zgodzilbym sie na
    powiekszeni uprawnien.
    Ja mam swoja godnosc i nei zgadzam sie by jakis pajac mnie rzucil ottak bo
    mu si enie podobam na ziemie i jak szmate
    potraktowal.

    P.