  • Data: 2018-04-19 19:40:16
    Temat: Re: kolejna gwiazda youtuba
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Piesi stali i czekali na wejście na jezdnię z części wyłączonej z ruchu,

    Wy tam, kurde, macie jakiegoś speca do tworzenia takich wyjaśnień na
    wszystko? Piesi normalnie szli przejściem i już przeszli połowę jezdni.
    Pomysł, że postawienie pojazdu roboczego powoduje, że piesi przestali
    być na przejściu, jest tak absurdalny, że w ogóle nie wiem, jak to
    skomentować. Może jeszcze powiesz, że pieszym należy się mandat za
    wejście na 'część wyłączoną z ruchu'? Bądźże konsekwentny.

    Dobrze chociaż, że nie twierdzisz, że piesi mieli się stosować do
    poleceń policjanta. Piesi nie mieli żadnych szans zobaczyć policjanta
    (ani on ich).

    A nie, przepraszam:

    > Policjant akurat w kwestii kierowania ruchem, to nic złego nie zrobił.
    > Ani pieszych nie widział, ani oni jego nie widzieli.

    Policjant nie powinien w ogóle kierować ruchem w sytuacji, gdy nie widzi
    wszystkich uczestników ruchu (ani oni jego).

    MJ