  • Date: Wed, 29 Dec 2010 21:34:38 +0100
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: jak "wyprowadzic" meza z mieszkania?

    W dniu 29.12.2010 16:05, d...@o...pl pisze:

    > W sam anonim nie.

    Dlaczego? U ciebie zaczęło się o uwierzenia w anonim.

    > Ale jezeli zaistnieje jeszcze jakas przeslanka
    > uprawdopodabniajaca, to wrocimy do tematu.

    Och, proszę uprzejmie: twój samochód widziano w okolicy szpitala.

    [ciach]

    > Wskaze ze pozwany przyznal sie wlasnie do nieuczciwosci malzenskiej i
    > dlugotrwalego oklamywania.

    ROTFL

    > Nie sadzilam ze znajomosc laciny jest jednoznaczna z posiadaniem wiedzy z
    > zakresu prawa. Wybacz.

    > Z jednej strony punktujesz mnie za to, ze probuje rozwiazac sytuacje w sposob
    > niecywilizowany,

    "Punktuję"?? Albo ty i Massai to jedna i ta sama osoba, albo ćpacie to
    samo...

    > a z drugiej - gdy wskazuje ze sie mylisz - reagujesz w taki
    > wlasnie sposob.

    JA się mylę? W którym miejscu, hmmm?

    > Jednakze okolicznosc, ze ktos inny niezaleznie odebral okreslona sytuacje w
    > sposob identyczny jak ja uprawopodabnia moje twierdzenia. Nawet zatem w braku

    Bzdura. W ten sposób może "udowodnić", że Ziemia jest płaska. Bo ktoś
    tak otoczenie odebrał.

    > jednoznacznych dowodow, sedzia wazyc bedzie oswiadczenie moje i meza oraz -
    > zeznania bylego meza tej kobiety co do jego sposobu postrzegania tamtej sprawy.

    ROTFL

    > Nie robie. Widzisz wlasnie - nie robie. Rozwazam taka mozliwosc wobec
    > stwierdzenia, ze inne metody nie odniosly skutku. I wlasnie zeby nie
    > komplikowac sobie zycia - pytam o ewentualne konsekwencje.

    Aaaa - i już kręcisz.

    Sama się wcześniej przyznałaś, że nie chciałaś go wpuścić i aż zaczął
    wyważać drzwi.

    [ciach]

    > Co do dowodow - mam. Na pismie, glosowe, sms'y, zdjecia, swiadkowie. Nie
    > przypuszczalam jednak, ze aby uzyskac odpowiedz na pytanie - co stanie sie gdy
    > nie wpuszcze do domu - musze najpierw wobec grupy udowodnic wine meza w
    > rozkladzie pozycia.

    Plączesz się w zeznaniach. Jesteś niewiarygodna.

    [ciach]

    > O tym, ze odsadzacie mnie od czci i wiary bezpodstawnie.

    Ależ ja mam postawę - dostałem anonimowego SMSa oraz inne osoby podobnie
    to wszystko odbierają.

    Twoje własne argumenty.

    CBDO

    [ciach]

    > Znowu mi ublizasz. A nadal nie masz powodu.

    Mam.

    > Ale czy tez nie w tym celu (dla uelastycznienia przepisu i zminimalizowania
    > sytuacji paradoksalnych) jest tam ów dodatek o zaspokajaniu potrzeb rodziny?

    Teraz piszę o ogólnych przepisach dotyczących ochrony posiadania i
    ochrony praw lokatorów. Skup się.