  • Data: 2016-06-27 14:33:45
    Temat: Re: jak uciszyć pierdolone dzwony kościelne
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 27.06.2016 12:08, Kris wrote:

    > Kupić mieszkanie obok kościoła(gdzie dzwony biły pewnie od lat i bić będą nadal) a
    później narzekać że dzwony biją to podobnie jak kupić tańsza działkę obok lotniska a
    potem protesty organizować że samoloty latają.

    Nie, nie podobnie. Lotnisko musi hałasować z zasady, i co więcej stara
    się to ograniczyć. Jak się nie daje, to ustanawia się strefy
    ograniczonego użytkowania. Kościół nie musi hałasować, nie robi nic,
    żeby ten hałas ograniczyć i co więcej chce za to kasę.

    To jeszcze raz - ja się wprowadziłem pierwszy. Mam prawo napierdalać
    łomoty przez cały weekend, bo przecież byłem pierwszy?

    Shrek