  • Data: 2005-04-22 21:38:31
    Temat: Re: jak to jest w ogole mozliwe? [cross-post]
    Od: Jesus <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    cbnet napisał(a):
    > Zastanawialiscie sie kiedys nad kodeksem karnym w PL?
    > Hmmm... ja tez nie za bardzo, ale... :)

    Ostatnio czytałem książkę o programistach co stworzyli grę FPP, gdzie
    się strzela do Niemców. Jeden z nich John Carmack, inteligentny gość
    miał w dupie
    prawo. Może to dlatego że inteligentni ludzie mają zawsze prawo
    w dupie? Ponoć koleś budował bombę i wysadził jakąś ścianę by ukraść
    parę kompów, czy jakoś tak...
    No i ten Koleś nic nie mówił do 5 roku życia. Rodzice się zmartwili,
    że może z nim coś nie tak...
    W końcu przy obiedzie ku zdziwieniu wszystkich krzyczy:
    - Mamo a gdzie kompot!
    - John to TY mówisz?!!! - zwołała wszystkich, a potem zapytała-
    to dlaczego do tej pory nic nie mówiłeś?
    - bo zawsze był kompot!

    Ta.... bo szkoda gadać