    From: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: izba wytrzeźwień
    Date: Mon, 20 Feb 2006 12:52:11 +0000 (UTC)

    <n...@p...pl> napisal(a):

    > Tylko wewnętrzne wytyczne jakimi posługują się policjanci przy
    > kwalifikowaniu osób do izby. Można tam zabrać osobę która w jakiś sposób
    > naruszyła/narusza porządek, spokój, jest agresywna, stwarza zagrożenie dla
    > siebie lub innych, itp. Gdybyś spokojnie szedł pijany, to by Cie nie
    > zabrali.

    TEORETYCZNIE. :) To znaczy są większe szanse, że patrol by się nim nie
    zainteresował. Kolega pojechał na izbę, choć jedyną jego "zasługą"
    było to, że wracał sobie do domu po imprezie piechotą, a nie taksówką.
    Spokojny inteligentny facet, na którego alkohol działa raczej w sposób
    uspokajająco-refleksyjny. :) Twierdzi, że był całkiem w formie
    jeszcze, wszystko pamiętał po fakcie - po prostu długo szukał po
    kieszeniach portfela, chyba za długo. No i go zwinęli, tak bez słowa.

    To jeden przypadek taki najbardziej wyrazisty. Oprócz tego nie raz ani
    nie dwa zwijano moich kumpli. Nie było mnie przy tym, więc nie wiem
    jak to było, ale ja naprawdę nie sądzę, żeby oni się kwalifikowali.
    Chyba w Bielsku-Białej policjanci w nocy nie mają nic do roboty,
    inaczej tego nie potrafię wyjaśnić.
    --
    Samotnik