  • Data: 2006-09-14 15:19:35
    Temat: Re: hipoteka na mieszkaniu, które ma kilku współwłaścicieli
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:eebq4g$ij5$1@inews.gazeta.pl...

    > A skąd ja mam wiedzieć na czym ustanawiałeś hipotekę?

    na mieszkaniu z kilkoma wlascicielami

    > Jeśli na cały mieszkaniu, jak pisałeś, to nic dziwnego.

    inaczej nie da rady, hipoteke ustanawia sie na kwote, a nie np duzy pokoj

    > A co do udziału - skoro można go zbyć bez zgody współwłaścicieli, to tym
    > bardziej obciążyć hipoteką.

    tak, mozna ustanowic kilka hipotek na mieszkaniu, tylko zaden bank o
    "normalnych" zasadach nie zgodzi sie na ustanowienie drugiej hipoteki jak
    juz jest jedna, stad pisalem o pozniejszej bezwartosciowosci mieszkania