-
1. Data: 2007-11-13 20:48:16
Temat: Re: gwarancja na towar cdn..
Od: "Krzysztof" <k...@i...pl>
Witam
Dziękuje wszystkim za opinie. Po mailu od gostka który domaga się wymiany
towaru lub zwrotu kasy mimo że mineły te 7 dni gwarancji jakiej mu
udzieliłem napisałem do niego takiego maila" Na słuchawki udzielam 7-dniowej
gwarancji rozruchowej i jest to zaznaczone w opisie aukcji. Niestety ten
czas minąl więc Pana prośbę o zwrot pieniędzy lub wymianę słuchawek uważam
za niezasadną. Jeśli otrzymał Pan słuchawki uszkodzone (głębokie rysy)
trzeba było wtedy bezzwłocznie do mnie napisać lub zadzwonić, a słuchawki
zostałyby wymienione.". A oto jego odpowiedz "okres użydkowania słuchawek
wynosił 3 dni. Nie przyjmuje do wiadomości zakończecia okresu gwarancji na
sprzedany towar. Żądam wymiany towaru lub zwrotu pieniędzy. W przypadku
odmowy swoich roszczen będę dochodził na drodze prawnej"
Czyli sumując nie ma on podstawy prawnej dla swego roszczenia,prawda?
Pozdrawiam Krzych
Najnowsze w dziale Prawo
-
Ostatni dzwonek na wymianę tachografu. Spóźnialskim grożą wysokie mandaty a nawet więzienie
-
Więcej urlopu wypoczynkowego i obowiązków: nowy sposób liczenia stażu pracy od 2026 r.
-
Upadłość konsumencka alternatywą dla firm?
-
Odpowiedzialność pracodawcy i zarządcy budynku podczas nawałnic. Co grozi za zaniedbania?