  • Data: 2012-04-12 22:57:50
    Temat: Re: gdzie można się zameldować?
    Od: "p 47" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:jm7cgc$1kf$1@news.task.gda.pl...

    > a masz tam już numer?
    >
    > jak nie masz to wystap o numer pocztowy...
    >
    > potem sie zamelduj...

    Wyobraźmy sobie, aby jeszcze uogólnić rozważania, następującą sytuację,-
    ktoś ma np. przyczepę kampingową, albo nawet i tylko namiot i uzyskał od
    własciciela działki zgodę (niechaj i pisemną) , aby tę przyczepę, czy namiot
    na tej działce rozbił żeby w nim zamieszkał na stałe (tj. na długo). Tak tez
    faktycznie uczynił. OIW żaden przepis tego nie zabrania.
    Skoto meldunek ma jedynie potwierdzać faktyczne zamieszkanie w danym
    miejscu, to na jakiej podstawie niedopuszczalne byłoby potwierdzenie (które
    skądinąd wymagalne jest ustawowo pod rygorem kary!) takiej sytuacji?