  • Data: 2012-04-13 09:19:25
    Temat: Re: gdzie można się zameldować?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 12 Apr 2012, Wojciech Bancer wrote:
    [...Krisowi...]
    > Ale co to ma do rzeczy? Ważna jest podstawa prawna, a nie to czy się
    > komuś udało, czy nie coś zrobić.
    [...]
> [...]
    > zgłaszającej pobyt stały lub czasowy trwający ponad 2 miesiące,
    > dokonane przez właściciela lub inny podmiot dysponujący tytułem prawnym
    > do lokalu, oraz, do wglądu, dokument potwierdzający tytuł prawny do lokalu
    > tego podmiotu. Dokumentem potwierdzającym tytuł prawny do lokalu może być
    > umowa cywilno-prawna, wypis z księgi wieczystej, decyzja administracyjna,
    > orzeczenie sądu lub inny dokument poświadczający tytuł prawny do lokalu.
    >
    > Podobny przepis (w okolicy art. 27-28) znajduje się w nowej ustawie, która będzie
    > obowiązywać od 2010 roku. Lokalu kurde, nie gruntu. :P

    Powiadasz więc, że jak ktos będzie chciał zameldować się w budynku (mieszkalnym)
    *nie* podzielonym na lokale, to wg przepisów taka wersja odpadnie?
    Pomijam taki szczegół, że po wsiach całkiem sporo ludnosci mieszka (i jak
    sadzę jest zameldowana) w budynkach gospodarczych, co swojego czasu przy
    weryfikacji ulgi remontowej powyciagały skarbówki, odsyłajac na drzewo
    tych którzy nie mogli wykazać że remontowali budynek *mieszkalny*.
    Dopisek służy wskazaniu własciwego traktowania *literalnych* zapisów
    ustawy... i chyba nie obejdzie się bez sprawdzenia stanu aktualnego ;)
    (ale nie chce mi się szukac, przyznaję, jak ktos ma i zechce wrzucić
    link gdzies do .HTMLa to poproszę, .PDFa w sejmie znalezc umiem ale
    wygodne do obsługi toto nie jest - mam na mysli .PDF, a nie sejm,
    wyszukiwarka sejmowa nie jest zła)

    pzdr, Gotfryd