  • Data: 2012-04-13 09:05:15
    Temat: Re: gdzie można się zameldować?
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 12 kwietnia 2012 22:38:53 UTC+2 użytkownik Wojciech Bancer napisał:
    > umowa cywilno-prawna, wypis z księgi wieczystej, decyzja administracyjna,
    > orzeczenie sądu lub inny dokument poświadczający tytuł prawny do lokalu.

    W urzedzie przedstawiłem odpis z księgi wieczystej czyli potwierdziłem tytuł prawny.
    Ale w sumie nic w księdze nie było o lokalu tylko o nieruychomości.
    Nr tez zreszta jest nadawany dla całej działki a nie dla budynku który na niej stoi-
    bo jak mi nadawali nr to nie było zadnego budynku.

    Jeszcze to-cytat z forum muratora::

    "Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 28 października 2004 r. w
    sprawie numeracji porządkowej nieruchomości (Dz. U. z 2004 r. Nr 243, poz.
    2432)
    Zameldowanie nie wymaga żadnych pozwoleń czy odbiorów - wyrok NSA II SA/Łd
    1963/00 z dnia 2002.06.19: "Nie jest rzeczą organu właściwego w sprawach
    ewidencji ludności dokonywanie oceny, czy określony obiekt budowlany nadaje
    się na miejsce ludzi w rozumieniu przepisów prawa budowlanego i prawa
    zagospodarowania przestrzennego i uzależnianie od tej oceny możliwości
    zameldowania."
    Rozdzielmy zatem organa meldunkowe od nadzoru budowlanego, a dokładniej ich
    kompetencje."