  • 1. Data: 2009-12-05 12:42:25
    Temat: Re: dvd43
    Od: "lu" <a...@1...pl>

    > czy legalne jest zamieszczanie na portalach tego typu programow sluzacych
    > do
    > obchodzenia zabezpieczen ?

    tak samo jak np sprzedaż broni

  • 2. Data: 2009-12-05 12:44:32
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    lu pisze:

    > tak samo jak np sprzedaż broni

    Bredzisz.

  • 3. Data: 2009-12-05 13:05:01
    Od: "lu" <a...@1...pl>

    > Bredzisz.

    ?
    gdzie tu widzisz sprzecznosc analfabeto?

  • 4. Data: 2009-12-05 17:42:28
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    lu pisze:

    > ?
    > gdzie tu widzisz sprzecznosc analfabeto?

    Nie tyle "sprzeczność" ile totalne brednie.

    Widzę też brak umiejętności poprawnego pisania po polsku (interpunkcja
    tak na początek).

    Poza tym podstawowa zasada państwa prawa jest taka, że aby coś było
    nakazane lub zakazane - musi być podstawa prawna w randze ustawy.

    Chcesz udowodnić, że twoje brednie nie są bredniami? Podaj podstawę prawną.

  • 5. Data: 2009-12-06 10:21:30
    Od: "lu" <a...@1...pl>

    prosze uprzejmie, przytaczam wersje specjalnie dla mnie rozgarniętych,
    tego co napisałem na początku:

    tak samo jak np sprzedaz broni, zamieszczanie programów służacych
    do obchodzenia zabezpieczeń jest legalne.
    Za skutki użycia broni jak i wymienionych programów odpowiada ich
    uzytkownik.

    Jak gówno nie umie czytac to sie znaków interpunkcyjnych chwyta

  • 6. Data: 2009-12-06 17:12:14
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    lu pisze:

    > tak samo jak np sprzedaz broni, zamieszczanie programów służacych
    > do obchodzenia zabezpieczeń jest legalne.

    Sprzedaż broni, serdeńko, jest dość ostro reglamentowania.

    > Za skutki użycia broni jak i wymienionych programów odpowiada ich
    > uzytkownik.

    Spróbuj sprzedać AK47 na bazarze - zobaczymy, jak zareaguje policja ;->

    > Jak gówno nie umie czytac to sie znaków interpunkcyjnych chwyta

    Gówna to szukaj w swojej rodzinie, gówniarzu.