  • Data: 2005-05-12 17:13:04
    Temat: Re: [długie] Pozew alimentacyjny, osoba pow. 26 lat
    Od: "PawelT" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mike" <u...@u...post.pl> napisał w wiadomości
    news:d5vs2h$a6m$1@korweta.task.gda.pl...
    > Przytoczony zapis, jak widać, jest bardzo nieprecyzyjny. Inne w
    > cytowanym regulaminie - podobnie. Po to właśnie jest potrzebne
    > stwierdzenie jednoznaczne i klarowne. A wyrok takim jest - jeśli nie ma
    > obowiązku alimentacyjnego, a student nie utrzymuje kontaktów z rodziną,
    > to sprawa jest całkowicie jednoznaczna.
    >

    > pzdr
    > Michał Kordulewski GG: 5115
    > e-mail: m.kordulewski(at)post.pl
    Witam
    Zaczynasz chyba wchodzić w ślepy zaułek.
    Od początku: alimenty należą się osobie będącej
    w niedostatku (i t.p.) stąd, nawet jeżeli wytoczysz
    sprawę o niewypłacanie alimentów, to będziesz musiał
    (przed sądem) wykazać, że posiadasz jakieś stałe dochody,
    jeżeli nie (a nie chcesz tego robić), sąd będzie musiał zasądzić
    alimenty na Twoją rzecz (jest kwestia wysokości i tu możesz coś
    zadziałać); obowiązek alimentacyjny nie wygasa i nie
    może być zniesiony, i nie ma tu znaczenia, czy masz lat 2, czy
    102 - na najbliższej rodzinie ciąży obowiązek alimentacyjny
    Świadomie pomijam szczegóły(kto, kiedy i dlaczego),
    ponieważ chcę zwrócić uwagę na niezbywalność i nieuchronność alimentacji
    Stąd albo korzystasz z dochodów rodziny, albo masz własne
    źródła dochodu. Tertium non datur?
    Powietrzem i miłością nie można w tym państwie żyć.

    Pozdrowienia
    PawelT