  • Data: 2014-01-05 01:08:19
    Temat: Re: dlaczego policja ulgowo traktuje bandytów?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.01.2014 23:45, Robert Tomasik pisze:

    > Wówczas 191 mógłby wchodzić w rachubę.

    Mhm. Czyli jak pisał Gotfryd - jeśli ktoś jest ochroniarzem to wg ciebie
    jest CHRONIONY przez ustawę i "przekroczenie uprawnień". Zabił? Tylko
    przekroczył uprawnienia. Dalej karać nie wolni. Skoro uważasz, że ustawa
    o ochronie osób i mienia WYŁĄCZA odpowiedzialność za naruszenie ogólnych
    przepisów Kodeksu Karnego...

    Innymi słowy argumentujesz jakby podlegający pod ustawę o ochronie osób
    i mienia miał niejako immunitet.

    A ja zawsze uważałem, że w takim przypadku ponosi odpowiedzialność za
    przekroczenie uprawnień DODATKOWO. Ale co ja tam wiem...