eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoczy jako dowody w sprawie zalancza sie oryginaly czy kserokopie? › Re: czy jako dowody w sprawie zalancza sie oryginaly czy kserokopie?
  • Data: 2004-11-25 10:11:05
    Temat: Re: czy jako dowody w sprawie zalancza sie oryginaly czy kserokopie?
    Od: "Tiger" <c...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > chyba ci sie grupy pomilily - o netykiecie nie wspomne.

    Chyba Ci sie kraj pomylil, ze o kulturze wypowiedzi nie wspomne. Jestes w
    Polsce, a nie w jakims Sobiepanstwie. Jezeli chcesz bronic tego kalibru
    bykow jezykowych - prosze Cie uprzejmie, poczytaj najpierw netykiete, z
    ktora tak czelnie sobie poczynasz. Mowa tam miedzy innymi o kulturze
    wypowiedzi, a czescia kultury wypowiedzi jest poprawnosc jezykowa. Poza
    wszystkim - zmartwie Cie... kultura jest wartoscia starsza i nadrzedna nad
    jakas tam netykieta, jak rowniez argument "ntg" jest w tym ujeciu czysto
    demagogiczny. Na ten blad jestem szczegolnie uczulony, jak wiekszosc ludzi,
    ktorzy dbaja o poprawnosc jezykowa. Zas jesli chodzi o polskie znaki
    diakrytyczne, czy kodowanie... z gory zaznaczam - prosze, nie rozczulaj mnie
    ;-))

    Pozdrawiam

    Tiger