eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawochamska osoba podajaca sie za prawnika, co mozna z nim zrobic › Re: chamska osoba podajaca sie za prawnika, co mozna z nim zrobic
  • Data: 2005-02-09 19:39:26
    Temat: Re: chamska osoba podajaca sie za prawnika, co mozna z nim zrobic
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Drugi aspekt, to sprawy podatkowe. Jeśli gość świadczy usługi w zakresie
    > mailingu i w tym celu zawiera umowy za pośrednictwem Allegro, to
    ustalenie
    > ilości świadczonych usług nie powinno nastręczać wielkiego problemu.
    Zajrzyj
> [...]
    > raczej powinien płacić. Jeśli osiąga jakiś inny dochód, albo w roku
    > podatkowym przekroczył kwotę wolną od podatku, to Urząd Skarbowy upomni
    się
    > o swoje. Jak rozumiem o to Ci chodziło. Generalnym wyznacznikiem tego
    > obowiązku podatkowego jest przekroczenie tego najniższego dochodu i to
    > spowoduje jakieś tam skutki. Ale ja bym na Twoim miejscu poczekał teraz
    do
    > końca kwietnia, bo w przeciwnym razie gość ujmie dochody w deklaracji za
    > 2004 roku i w ten sposób Twoja zemsta trafi w próżnię.

    a co z ZUSem?
    Bo teraz tak, z tego co mi wiadomo to co robi wymaga zalozenia
    dzialalnosci gospodarczej,
    a co za tym idzie oplacac ZUS. Czy z tej strony mozna uderzyc?

    Co do kwoty wolnej od podatku czy w takim przypadku liczy sie narastajaco
    od poczatku roku
    czy w kazdym miesiacu po pewnej kwocie?

    Pozdrawiam
    P.