eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawochamska osoba podajaca sie za prawnika, co mozna z nim zrobic › Re: chamska osoba podajaca sie za prawnika, co mozna z nim zrobic
  • Data: 2005-02-10 17:51:17
    Temat: Re: chamska osoba podajaca sie za prawnika, co mozna z nim zrobic
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Po pierwsze, kwestie zwiazane z mailingiem sa bardzo dokladnie i
    >przystepnie wylozone na
    >http://nospam-pl.net/standard.php - podano tam szereg punktow, ktore w
    >sposob jednoznaczny definiuja to zagadnienie.
    >Po drugie, na razie mozna mowic o wykroczeniu, a nie przestepstwie (co z
    >niejakim smutkiem zauwazam).
    >Po trzecie, niestety sady bardzo rzadko orzekaja kary wyzsze niz
    >kilkaset zlotych, a powinny moim zdaniem brac pod uwage rozmiar
    >wyrzadzonej szkody czyli ustalac kwote kary za wysylke pojedynczego
    >maila i mnozyc ja przez ilosc wyslanych maili.
> [...]

    obawiam sie ze Pan nie zrouzmial postow, tu nie chodzi o spam, bo jezeli
    przyjac
    ze opis aukcji byl zgodny z prawda, to osoby do ktorych zostala reklama
    wyslana
    wyrazily na to zgode zamawiajac newsy ze strony sportowej. Mi chodzilo nie
    o spam
    a o niewykoanie uslugi pobierajac wczesniej za nia oplate.

    Co do samych kar za SPAMowanie to zgodze sie ze powinny byc i to wysokie.
    Ale to inna bajka.

    P.