  • Data: 2009-10-21 14:32:36
    Temat: Re: bankowy tytul egzekucyjny
    Od: VoyteG <V...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 21 Paź, 15:59, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    >    Tak, zapisze, przy czym później taki pracownik co Cię wkręcił może
    > odpowiadać karnie. Albo ktoś, kto Cię wkręcił, czyli np. podrobił podpis
    > na umowie kredytowej.

    Super, to mozna sobie wyobrazic zew kredyt moze byc na tyle wysoki, ze
    przekracza posiadany przeze mnie majatek. Urzednik bankowy dzialal w
    dobrej wierze, a osoba ktora wyludzila kredyt jest nie do namierzenia.
    I co wtedy, nie mam srodkow, aby sie bronic i zgodnie z prawem mam
    zabrane to co mam, tylko dlatego ze ktos znal moj pesel?