  • Data: 2019-05-01 07:59:05
    Temat: Re: administrator forum dyskusyjnego reakcja na post
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie wystarczy. Procedura jest zbliżona do likwidacji szkody u
    > ubezpieczyciela.
    > O ile awaria AED czy zniszczenie spowodowane
    > udzielaniem pierwszej pomocy by przeszła, to jego kradzież już nie, bo
    > tyo nie jest NORMALNE NASTĘPSTWO.

    Wiesz, bo próbowałeś? Bo ja nie - ty też zapewne nie. Ja piszę że mi sie
    wydaje, ty jesteś pewny. Może zacytuje:

    ,,Osobie, ktora poniosła szkode na mieniu powstała w nastepstwie
    udzielania przez nia pierwszej pomocy, przysługuje roszczenie o
    naprawienie tej szkody od Skarbu Panstwa reprezentowanego przez
    wojewode własciwego ze wzgledu na miejsce powstania szkody."

    nie jest napisane w jaki sposób miałaby tą szkodę ponieść - tylko że
    poniosła szkodę materialną.

    > Oczywiście masz rację, choć w Polsce przypadki kradzieży AED były.

    Polska to duży kraj - były przypadki prawie wszystkiego co można sobie
    wyobrazić, Co z tego wynika?

    > gdzieś ostatnio nawet sprawcę złapano. Natomiast ja w tym wypadku
    > bardziej bym się bał, że baba to weźmie, porzuci i nikt nie znajdzie.

    A ja się obawiam, że jak trafię na policjanta to będziesz to ty.

    Shrek