  • Data: 2019-04-25 19:37:39
    Temat: Re: administrator forum dyskusyjnego reakcja na post
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25.04.2019 o 19:10, J.F. pisze:

    > Te, co sobie leza w skrzyneczkach przy ulicy byc moze.
    >
    > A ten na basenie jest na wyposazeniu basenu i ma byc na wyposazeniu basenu.

    A w samochodzie na wyposażeniu samochodu? Jest po to, że masz ja użuywać
    w razie potrzeby i w miarę możliwości. Jedyne co usprawiedliwia
    nieudzielenia pomocy to zagrożenie ratownika (lub inny brak możlwości
    -na przykład wiedzy, ale w przpadku ratownika czy nawet policjanta nie
    powinno mieć to miejsca - choć jak widać ma).

    > Ale ratownik ma pilnowac basenu, i ma miec defibrylator na wyposazeniu.

    Nie ma mieć na wyposażeniu, a ma go w razie potrzeby używać. Tak jak
    apteczkę w samochodzie masz wcale nie po to żeby ją mieć na wyposażeniu
    (przynajmniej ja mam taką której czasem używam).

    > Opusci stanowisko - zle, zamknie basen celem ratowania czlowieka - zle,

    Ale ich tam więcej było. W końcu ratowniczka się chyba wybrała.

    > Da defibrylator dyrektorowi basenu - najlepiej :-)

    W sumie najgorzej - bo właśnie ten dyrektor pierdolił jak potłuczony, że
    nie użyto defibrylatora bo to by klientowi ponoć zaszkodziło. Dyrektor
    stanowisko polityczne - nie ma fundamentalnych przyczyn, żeby to nie był
    idiota powtarzający wioskowe głupoty. Prawdziwym dramatem jest że te
    głupoty powtarzał nasz policjant. To jest kurwa dramat - policjant
    twierdzi, że użycie defibrylatora może być szkodliwe, natomiast
    torturowanie zatrzymanego paralizatorem jest bezpieczne. Noż kurwa mać!

    > Az tak to ja sie na medycynie nie znam - moze i by mogl zaszkodzic.

    Ty nie musisz - policjant powinien. Oczywiście że można zaszkodzić
    człowiekowi defibrylatorem - ma przykład jak go nim w głowę mocno
    uderzysz. Nie bez powodu jest tam literka A z przodu - od automatic. To
    jest tak zrobione, żeby człowiek o inteligencji szympansa to ogarnął.

    Shrek