  • Data: 2004-02-14 13:51:27
    Temat: Re: Zwrot sprzętu zakupionego Pomocy !
    Od: "ag" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Samotnik" <s...@s...eu.org> napisał w wiadomości
    news:slrnc2s8db.fcg.samotnik@samotnia.zagle.org.pl..
    .

    > A to już Ciebie nie interesuje - jeśli masz dowód, że wysłałaś, to oni
    mają
    > oddać kasę.

    chyba że :
    a) wysłał za pobraniem i doliczył do ceny towaru koszty przesyłki - wtedy
    jest kwestia sporna bo nigdzie nie jest napisane że w normalnym trybie mają
    mu zwrócić koszty przesyłki - i tu sprawe może rozzstrzygnąć sąd - chyba ze
    mają w regulaminie napisane np:
    "W razie zwrotu towaru, Klient ponosi koszty przesyłki towarów do i od
    Klienta." - mają prawo tak napisać bo koszt wysyłki nie jest ani ceną ani
    wynagrodzeniem, która musza zwrócić w całości.
    b) wysłał po upływie 10 dni w przypadku gdy o terminie możliwości
    odstąpienia od umowy został prawidłowo poinformowany;

    w takich przypadkach mogą spokojnie nie przyjąć, w przypadku b. uzasadniając
    odpowiednią ustawą; a w przypadku a, dodatkowymi kosztami jakie się będą
    wiązać z ewentualnym dochodzeniem zwrotu opłaty dodatkowej którą sobie
    klient zażyczył za przesyłkę a której oni nie mają obowiązku uiszczać;

    pozdr

    opyros