  • Data: 2004-02-14 14:33:49
    Temat: Re: Zwrot sprzętu zakupionego Pomocy !
    Od: "Dawid" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    To jest akurat sprzet elektroniczny z mozliwością z mojej strony wykasowania
    wszelkich ustawień i przywrócenia do "fabryczej" postaci...
    Za wysyłkę do nich no to juz zaplace...lepiej stracic 15zl niz miec sprzęt
    bezużyteczny wartosci 500...

    Jesli wysle pocztą, zaplace za przesyłkę to powinni mi oddac... tak
    wywnioskowalem z punktu A wypowiedzie mr. ag ....?