  • Data: 2013-08-03 08:19:46
    Temat: Re: Zrzutka na papugę dla Brunona?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 2 Aug 2013, Kris wrote:

    > Albo dwóch kryształowych.... ma wieksza władze niż jeden bandyta

    A to chyba zależy od tego, ilu innych (niekoniecznie kryształowych
    i niekoniecznie bandytów) zdołał sobie podporządkować bandyta :>
    "Władza" nie oznacza jedynie wyborów, ale również władze wykonawcze,
    wszelkiej maści.

    > dwóch lumpów - niż jeden

    Marne pocieszenie :]

    > Co wymyslono?

    Podejrzewam że chodzi o system polityczny, ale nie wiem co
    autor miał na myśli.

    pzdr, Gotfryd