  • Data: 2002-04-12 13:07:22
    Temat: Re: Znaki drogowe - przestrzegać ?
    Od: "Qwax" <...@...q> szukaj wiadomości tego autora

    > Mam pytanie: czy znaki, ktore nie sa postawione przez Zarzad Drog
    > Miejskich
    > tylko przez Administracje Osiedla sa rownoznaczne? I czy za ich
    > nie przestrzeganie mozna wzywac straz miejska w celu zakladania
    > blokad?

    Znak drogowy - jak sama nazwa wskazuje - jest znakiem DROGOWYM a nie
    wystawianym i jako taki podlega Kodeksowi Drogowemu i jedynie w
    oparciu o ten Kodeks winno się rozpatrywać sprawę jego wystawienia,
    kształtu, wielkości i respektowania.

    Przy okazji ciekawy problem podobny w treści (nie mam pod ręką
    kodeksu)

    Czy po wystawieniu na PRYWATNEJ drodze znaku (zgodnie ze wszystkimi
    zasadami jego wystawienia) mamy prawo żądać jego respektowania przez
    przyjeżdżających do nas gości? ;-)))

    Pozdrawiam
    Qwax